XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Aurreko kapituluan ihardun didaktikoa analisatu eta garatzeko marko egokia izan daitekeen eredu metodologiko bat definitu nahi izan dugu.
Oraingo honetan, continuum didaktikoaren mutur batetik, kontrola ezaugarri duenetik, besterako bidea zabalduko duten pausoak mugatu eta antolatzea da gure helburua.
Zer esan nahi du
Hona burura datozkigun zenbait galdera.
Klasea
Batzuek
Beste batzuek bi edo hiru minututako
Azkenik, zenbait
Hona une horretan egin daitekeena:- ikasi dena eta berriz begiratu beharrean dagoena egiaztatu;
. - aurrez egin diren lanei buruzko informazioa eman elkarri, talde bakoitzak klase osoari bere emaitzen eta konklusioen berri emango diolarik;
- aurkeztu eta landu diren elementuak aurrez landutakoetan itsatsi;
- landu dena berrikusi, buruan hartzen laguntzeko;
Kapitulu honen esparrua beste bat da eta arazoaren ikuspegi zabalagoa eskaini nahi da.